Ahad, Disember 21, 2008

Terima kasih kawanku.

Semalam, penulis telah berkunjung ke rumah seorang kawan penulis.  Kawan penulis berasal dari Medan ndonesia.  Selama ini, penulis hanya berchatting dengan beliau hanya di skype.  Apabila beliau berkunjung ke rumah ibu saudaranya di Pulau Pinang, maka, penulis mengambil kesempatan untuk pergi berjumpa beliau.

 

Banyak yang kami bualkan.  Antaranya, mengenai St.  Nicholas dan pelbagai lagi.  kami telah dapat mengenali antara satu sama lain.  Beliau juga, seorang yang cacat penglihatan.  Butalah tu.

 

Beliau telah menghadiahkan sebuah majalah braille dan juga sebiji talking clock pada penulis.  Talking clock penulis pun, dah lama rosak dah.  Jadi, ok lah tu.  Terima kasih diucapkan.

 

Terima kasih diucapkan kepada kawan penulis kerana telah sempat berjumpa dengan penulis.  Terima kasih sekali lagi.

4 ulasan:

Bloggers Pembela Negara berkata...

ini siri kunjungan ke blog2 BPN...semoga terus berjuang..

Jeepers Creepers berkata...

Saya setuju dengan pendapat saudara berkenaan posting saya. Bukan setakat isu pendidikan, malah akhbar juga memainkan peranan penting didalam menyatukan masyarakat malaysia.

Kita boleh lihat akhbar setiap kaum hanya mengulas berita tentang kaum sendiri sedangkan tiada satu akhbar khusus yang membicara keseluruhan kaum di malaysia.

Sedangkan kita sudah merdeka selama 51 tahun.

Tai berkata...

ya, terima kasih.

Tai berkata...

Ya jadi, mula sekarang, bahasa kebangsaan harus didaulatkan.





Arkit blog