Rabu, Julai 20, 2011

SBM Sana-sini. Pengerusi dah sihat walafiat.

Salam bahagia.  Bertemu lagi dalam SBM Sana-sini.

Info 1.

Pengerusi SBM Pulau Pinang, Md Akhir Embi, kini telah kembali sihat walafiat.  menurut sumber, beliau telah menjalani pembedahan kecil di bahagian tengkuk untuk membuang darah beku yang terdapat di situ.  Mujur darah beku itu dapat dikesan awal oleh para doktor.  kalau tidak, berkemungkinan besar, pengerusi akan diserang penyakit angin ahmar atau stroke.

 

Kini, beliau masih lagi di hospital untuk rawatan lanjut.  Semalam, kerani, Timbalan pengerusi iaitu Johari Saad dan seorang ahli Biasa, Fadil telah datang melawat beliau di Hospital Kulim.

 

Info 2.

Setiausaha SBm Pahang terlibat dalam kemalangan di Sabah.  keadaannya dikhabarkan tidak membimbangkan.

 

Info 3.

Setiausaha SBM Kl/Selangor kini sakit.  Beliau kerap masuk hospital.  Hospital tu, ibarat rumah keduanyalah.  Dan sekarang, Puan Rosnah Ahmad mengambil alih sementara tempat beliau sebagai setiausaha di SBM Kl/Selangor.

 

Info 4.

pengerusi SBM Negeri Sembilan masuk hospital.  Menurut sumber, paru-paru beliau ada sedikit masalah.  Khabarnya bernanah.  Semoga beliau akan cepat sembuh dan kembali bertugas seperti biasa.

 

Info 5.  pengerusi SBM Terengganu akan bertolak ke Kuala Lumpur pada hari Khamis, malam Jumaat iaitu, 21ST Julai.  Beliau akan datang bersama-sama dengan cikgu Muhammad ismail.

 

Sementara setiausaha Pulau Pinang akan bertolak pada Jumaat 22ND Julai, sebelah malam.

 

Sekian untuk kali ini.

0 ulasan:





Arkit blog