Jumaat, April 05, 2013

Dia mai dah.

Salam satu Malaysia dan selamat pagi. Dah lama dah tak kemaskini blog. maklumlah, sibuk dengan mengemaskini facebook saya.

 

Seperti yang diketahui, pada lebih kurang jam 11:35 pagi hari Rabu, 3RD April 2013, maka tamatlah penggal ke-12 parlimen Malaysia ini. Perdana menteri yang kita kasihi, Dato Sri Najib Tun Abdul Razak, telah mengumumkan pembubaran parlimen yang disiarkan secara langsung oleh radio dan telivisyen ke seluruh negara. Beliau mengharapkan agar rakyat memberi mandat baru dan besar kepada beliau dan rakan-rakan BN yang lain supaya transformasi seterusnya dapat dilakukan oleh beliau dan rakan-rakan lain untuk memakmurkan negara, agama dan bangsa malaysia.

 

Sekarang, gendang pilihanraya sudah dipalu. Maka kepada rakan-rakan barisan Nasional, khususnya rakan-rakan blog, facebook, twitter, Google+ dan yang sewaktu dengannya, marilah kita sama-sama berusaha untuk memenangkan Bn untuk kelangsungan kemakmuran negara Malaysia yang tercinta ini. Ingatlah, undi pakatan bermakna, hangpa semua rela negara digadai, khalimah tuhan digadai dan banyak lagi yang tak kena kalau hangpa semua undi pakatan.

 

Selamat berjuang kepada semua. Undilah Barisan nasional. Hidup BN! Hidup PM!





Arkit blog