Ahad, November 23, 2008

Wah, dah ada perkumpulan blog

Tahniah pada Panglima Perang Cyber yang telah mengwujudkan satu perkumpulan bloggers.  nanti mungkin dalam comment, bolehlah dia cerita.

 

Dia juga ada ajak aku joint persidangan para bloggers di YM.  Tapi aku terpaksa tolak.  Bukannya taknak joint.  Tapi, ada sebab-sebab tertentu.

 

1.  Aku takut nanti komputer hang.  Maklumlah dia ambik banyak memory.

2.  Aku sibuk nak explore software.

3.  Aku kena tolong kawan-kawan yang ada masalah komputer.

 

ha, sebab tulah payah nak joint.

 

Tahniah dan moga team ini akan dapat menegur pihak-pihak yang suka buat fitnah dan buat cerita bohong dalam blog mereka.

2 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

tq saudara...

sokongan dalam bentuk mana sekalipun adalah SANGAT BERMAKNA..

kita kena pertahankan negara kita, tidak kira Melayu atau bangsa Cina dan India..

Tai berkata...

ya benar. Saya setuju. Perbalahan yang wujud antara kaum di Malaysia didalangi oleh PR yang gila kuasa.





Arkit blog