Rabu, Mei 20, 2009

Nak tunjuk samseng pulak dah.

Hai, Ss datang lagi.

 

Orang kata, orang berbudi, kita berbahasa.  Orang memberi, kita merasa.  Itulah yang sepatutnya kan?  kalau macam tu, barulah bagus.

 

Tapi, lain pulak dengan kumpulan kecil yang langsung tidak mengenang budi ini.  Orang dah tolong dah, kemudian, nak tunjuk hero.  nak tunjuk samseng.

 

Ibarat kata, menolong anjing tersepit.  Sepatutnya, mereka ini, harus bersyukur dengan pembebasan mereka dari ISA.  Ini tidak, sudahlah dibebaskan, sekarang, mereka nak mengugut kerajaan pula.  Apa jenis manusia mereka ini? Adakah mereka ini syaitan yang bertopengkan manusia?

 

Di dalam soal ini, kerajaan tolong jangan berlembut dengan manusia-manusia yang bertopengkan syaitan ini.  kerajaan tok Jib janganlah jadi sebuah kerajaan yang penakut.  mereka ini terang-terang telah menyalahgunakan demokrasi.  Inilah akibatnya kalau terlalu menyanjung demokrasi ala barat yang merosak dan menjahanamkan itu.

 

kepada rakyat Malaysia, perangilah mereka ini yang cuba ingin merosakkan perpaduan kaum di malaysia ini.  Ingat, nak musnahkan negara adalah senang dan mudah.  Tetapi, amat payah dan siksa untuk membangunkan sebuah negara.

9 ulasan:

bungaraya berkata...

Sebenarnya sejak akhir-akhir ini telah ramai manusia yang meminum dan memakan minuman dan makanan yang akibatnya mendorong mereka untuk melekukan perbuatan yang kurang beradab sopan. Bukan sahaja Hindraf yang sangat menjolokmata kebiadabannya, tetapi juga setenagh gulungan remaja yang suka bertindak diluar batas tata susila.
Mungkin mereka ini telah diberikan minuman seperti air kencing manusia, babi, lembu dan sebagainya dan makan jenis-jenis makanan yang terlarang dan keji seperti daging haram dan termasuk sekali daging manusia.

Tai berkata...

ya, mungkin ada kebenarannya apa yang encik cakap.

x-pkr berkata...

Ss,,,,

patut htr mrk rehat kembali di kamunting, suasana lebih aman tanpa mrrk di klgn msykt.

saya suka dgn term baru yg dimulakan oleh siapa, saya tak tahu....

HINDARI HINDRAF !!!!!!!!

Jeepers Creepers berkata...

bangsa ni memang payah nak berterima kasih. kepala dah masuk air todi mula cakap mengarut.

eloknya dia jangan dibebaskan dari isa.

Unknown berkata...

Salam sdr.

Pada saya mereka patut disumbatkan balik ke Taiping kerana pembebasan mereka bersyarat. Sekarang mereka enggan mematuhi syarat yang ditetapkan.

Dahlah begitu, kurang ajar pula.

AbgTuah berkata...

YE BENAR..

MEREKA NI BETUL BIADAP..

MASIH TAK TAHU BERSYUKOR DAN MACAM TAK SUKA DENGAN KEAMANAN YG ADA..

KEGEMARAN MEREKA ADALAH HANYA MENGUJUDKAN SUASANA YG TAK TENTERAM.

Tai berkata...

Ya betul tu. Tak mengenang budi.

Tai berkata...

Inilah orang kata, kadok naik junjung. Dasar tak mengenang budi.

Tai berkata...

Betul tu abang tuah. Ni semua otak takdak.





Arkit blog