Khamis, Disember 28, 2017

Teley MAB no. 716.

Teley MAB no. 716
Rabu, 27hb Disember 2017
No. tel.: 03-22722687

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Terdapat 4 pengumuman baharu dan 1 pengumuman buku,

1.    Zon Larangan Merokok.

Kompleks MAB telah diisytiharkan sebagai sebuah ‘Zon Dilarang Merokok. Setiap orang, kedua-duanya yang buta dan yang celik tidak dibenarkan untuk merokok di dalam kawasan MAB.

2.    Skim Pencen Persendirian AIA.

Kepada orang-orang yang tidak menyumbang kepada EPF, seperti yang bekerja sendiri atau juru urut bebas, para pegawai AIA akan berada di MAB pada hari Rabu, 17hb Januari, dari pukul 11.00 pagi hingga 2.00 petang bagi memaklumkan bagaimana anda boleh mendapat manfaat dari skim tersebut. Mereka yang berminat, sila berdaftar dengan En. Subra sebelum 3hb Januari.

3.    Maklumat tentang Kanser Payudara.

Mereka yang berminat boleh menghubungi Pusat Kanser di talian bebas tol, 1-800-081-000 untuk sebarang pertanyaan. Ini adalah sulit dan persendirian dan panggilan anda akan dijawab oleh para jururawat profesional yang terlatih.

4.    Bahagian Jualan dan Pusat Low Vision.

Kedua-duanya akan ditutup minggu ini dan mereka akan dibuka semula pada hari Selasa, 2hb Januari.

5.    Di sini, ada sebuah buku Braille Bahasa Inggeris untuk dibaca.

Tajuknya adalah Hawaii oleh James A. Michener dalam 11 jilid. Novel ini berasaskan pada sejarah tentang Kepulauan Hawaii yang membangun dari dasar lautan yang telah ditemui oleh para pelayar polinesia seribu tahun yang lalu dan kemudian oleh pelbagai bangsa yang berlainan dan bagaimana ia menjadi negeri yang ke-50 di Amerika.

Terima kasih,

Ikhlas,
En. Godfrey Ooi.
Cik Roslina Mohamed.

Teley MAB no. 716
Wednesday, 27th December 2017
Tel. no.: 03-22722687

Hello friends,

There are 4 new and 1 book announcements,

1.    No Smoking Zone.

Kompleks MAB has been declared as a ‘No Smoking Zone’. Everyone, both blind and sighted are not committed to smoke in the grounds of MAB.

2.    AIA Private Pensioned Scheme.

For people who don’t contribute to EPF, such as the self-employed or free-lance masseurs, AIA officers will be in MAB on Wednesday, 17th January, from 11.00 am to 2.00 pm to inform how you can benefit from the scheme. There will be 2 sessions for the Malay Speaking and Chinese Speaking groups. Those interested, please register with Mr. Subra by 3rd January.

3.    Information on breast cancer.

Those interested, can contact the cancer centre on the toll-free line, 1-800-081-000 for any inquiries. This is private and confidential and you will be answered by professional trained nurses.

4.    Sales and Low Vision Centre.

Both are closed for this week and they will reopen on Tuesday, 2nd January.

5.    Here’s is the English Braille book to read.

The title is Hawaii by James A. Michener in 11 volumes. This novel is based on the history of the history of the Hawaiian Island, growing from the ocean floor, discovered by Polynesian sailors 1000 years ago and then by many different races and how they became the 50th state of America.

Thank you,

Regards,
Mr. Godfrey Ooi.
Ms. Roslina Mohamed.

0 ulasan:





Arkit blog