Selasa, Julai 02, 2019

Teley MAB Isnin, 1 Julai 2019.

Tele MAB no. 793
Isnin, 1 Julai 2019
No. tel.: 03-22722687

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Terdapat 5 pengumuman baharu

1.    EPF bagi yang bekerja sendiri dan surirumah.

Bicara ini dianjurkan oleh EPF yang akan diadakan pada hari Rabu, 17 Julai. 9.00 pagi di Dewan MAB. Mereka yang berminat untuk mendengar bicara ini dan berdaftar dengan EPF, sila bawa bersama kad pengenalan anda hari tersebut. Tarikh tutup bagi pendaftaran dengan penyambut tetamu ialah pada hari Jumaat, 12 Julai.

2.    Pengurus Besar baharu bagi MAB.

Ada suatu berita baik! En. George Thomas telah dilantik sebagai seorang Pengurus Besar yang baharu. Kami mengucapkan selamat datang yang hangat dan mengharapkan beliau mampu memberikan perubahan dan pembangunan di dalam program-program yang akan dijalankan buat para OKU Penglihatan.

3.    Terkini Sehari bersama Para Pengguna OKU Penglihatan dan sukarelawan.

Acara ini akan berlangsung di Perpustakaan MAB pada hari Sabtu, 13 Julai, 9.00 pagi. Program ini ialah untuk berkongsi dan mengenali antara satu sama lain dan satu bicara akan diadakan tentang penulisan wasiat. Jamuan ringan akan disediakan. Sila berdaftar dengan Cik Lynette di samb. 150.

4.    Sadiah Abdul Hamid telah meninggal dunia.

Kami memohon maaf untuk mengumumkan bahawa salah seorang ahli kami, Pn. Sadiah Abdul Hamid telah meninggal dunia dalam bulan Jun, seminggu sebelum Hari Raya Aidilfitri. Beliau adalah seorang penyanyi yang hebat dan beliau suka menyayi lagu-lagu Naomi Suria dan Connie Frances. Semoga roh beliau akan dicucuri rahmat Tuhan.

5.    Makan tengah hari dan perhimpunan dengan ahli-ahli SBM KL/Selangor.

Acara ini akan berlangsung pada hari Sabtu, 13 Julai, 2.00 petang di Kafeteria MAB. Yuran bagi ahli-ahli dan kanak-kanak 17 tahun dan ke bawah ialah RM5.00. yuran bagi bukan ahli dan kanak-kanak 18 tahun dan ke atas ialah RM10.00. Percuma bagi kanak-kanak 12 tahun dan ke bawah. Untuk maklumat lanjut dan pendaftaran, sila hubungi pejabat tersebut di 22765276 sebelum 10 Julai.

Terima kasih,

Ikhlas,
En. Godfrey Ooi & Cik Roslina Mohamed.

Tele MAB no. 793
Monday, 1 July 2019
Tel. no.: 03-22722687

Hello friends,

There are 5 new announcements,

1.    EPF for the self-employed and housewives.

This talk by EPF will be on Wednesday, 17 July, 9.00 am at The MAB Hall. Those interested to hear the talk and to register with the EPF, please bring along your Identity Card on the day. Closing date for registration with the receptionists is on Friday, 12 July.

2.    New General Manager for MAB.

It’s a very good news! Mr. George Thomas has been appointed as a new General Manager. We beat him a warm welcome and wishing well by giving about improvements and developments in the programs for the blind.

3.    A day with blind users and volunteers update.

This will be at The MAB Library on Saturday, 13 July, 9.00 am. The program is for sharing and getting to know one another and there will be a talk on will writing. Refreshments will be served. Please register with Ms. Lynette at ext. 150.

4.    Sadiah Abdul Hamid passed away.

We are sorry to announce that our member, Pn. Sadiah Abdul Hamid passed away in June, 1 week before Hari Raya Aidilfitri. She was a great singer and she loved to sing the song of Naomi Suria and Connie Frances. May her soul rest in peace with God blessings.

5.    Lunch and gathering with The SBM KL/Selangor members.

This will be on Saturday, 13 July, 2.00 pm at The MAB Cafeteria. The fee for members and for children 17 years and below is RM5.00. The fee for non-members and for children 18 years and above is RM10.00. It is free for children 12 years and below. For info and registration, please call the office at 22765276 before 10 July.

Thank you,

Regards,
Mr. Godfrey Ooi
Ms. Roslina Mohamed.

0 ulasan:





Arkit blog