Selasa, Januari 22, 2008

Aku dapat Mini Hi-fi


Wah seronoknya aku sebab dapat Mini hi-fi dari temanku. Mini Hi-fi ni boleh mainkan CD dan juga VCD. Sebelum dihadiahkan pada aku, temanku telah pergi memperbaiki Mini Hi-fi tersebut. Mini Hi-fi tersebut dah tujuh tahun dia pakai. Dia memang pandai menjaganya.



Dia siap pasangkan sistem hi-fi itu buatku sebab takut nanti aku tak reti nak memasangnya. Segalanya berjalan lancar. Wah sekarang, dapatlah aku mendengar siaran radio dengan selesa terutamanya siaran Sinar FM bersama Aby Fana itu.



Ini kerana selama ini, aku sukar untuk mendengar siaran Sinar FM itu kerana radio yang aku ada, tak kuat siaran fm dia. Tapi, hi-fi ini, memang kuat siaran fmnya.



Jenuh juga aku hendak menghafal butang-butang yang terdapat di Mini Hi-fi itu. Maklumlah, digital. Mini Hi-fi ni, tak ada siaran gelombang pendek. AM pun tak ada. Hanya fm sahaja yang ada.



Jadi, terima kasihlah kepada rakan celikku itu. Wah best ada radio sekarang untuk didengar.



Demikianlah kisah pendek aku.


0 ulasan:





Arkit blog