Rabu, November 10, 2010

Selamatkan Perjuangan Anti Islam Liberal AIDC!

Selamatkan Perjuangan Anti Islam Liberal AIDC!


Di luar sana, mungkin masih ramai yang belum mengenali AIDC tetapi bagi yang sudah mesra, weblog ini boleh dikatakan sebagai sumber politik paling ilmiah yang menyediakan info-info tentang DS Anwar Ibrahim, Ketua Pembangkang Malaysia yang juga pemimpin de facto PKR.

Pendedahan demi pendedahan, pembongkaran demi pembongkaran yang dilakukan oleh portal ini hingga kini tidak pernah dijawab oleh Anwar sendiri atau mana-mana cyber troopersnya. Hal ini menyebabkan AIDC terus diyakini kredibilitinya, bahkan dengan mengemukakan pelbagai fakta yang tidak terdapat dalam laporan media mainstream negara, AIDC sudah beberapa kali muncul di muka depan akhbar-akhbar utama nasional.

Inilah uniknya AIDC. Ia digerakkan oleh segelintir pejuang cyber yang sedia duduk bersama-sama membongkar sisi lain Anwar Ibrahim. Perjuangan mereka utamanya adalah untuk menentang gerakan Islam Liberal yang cuba diserap masuk ke nagara ini melalui pelbagai jaringan termasuk dari luar negara yang semuanya mempunyai kaitan langsung dengan Anwar sendiri. Rakyat yang tidak tahu apakah aktiviti Anwar setiap kali berkunjung ke luar negara akhirnya mendapat info yang sebenar, sekali gus memberikan lebih banyak ruang untuk menilai siapakah lelaki ini.

Namun, hari ini, sudah tersebar ura-ura yang mengatakan AIDC akan ditutup kerana berhadapan dengan masalah kewangan. Sejak seminggu yang lalu tiada lagi berita baru yang dikeluarkan menyebabkan ramai yang tertanya-tanya status portal ini. Pengunjung setia seperti saya yang sentiasa dahagakan laporan dari team AIDC pastinya mengeluh. Pastinya kami tidak rela melihat Anwar terus-terusan membawa proksi Islam Liberal ke negara ini dengan mudah tanpa sebarang tentangan.

Saya mengenali AIDC mungkin masih baru, tetapi dengan rahmat Allah, saya berpeluang berkenalan rapat dengan salah seorang pengendalinya yang bagi saya, juga manusia biasa di negara ini. Beliau berkerja untuk agama, bangsa dan tanah air, untuk Malaysia utamanya. Adalah sesuatu yang cukup merugikan jika komuniti Islam di Malaysia yang kuat berpegang kepada Sunnah Wal Jamaah hilang daie seperti beliau dan rakan-rakan yang istiqamah menentang penyebaran Islam Liberal, dengan cara mereka sendiri.

Justeru, saya menyertai sahabat-sahabat blogawan yang lain, tampil menyatakan sokongan kepada AIDC. Teruskanlah perjuangan walau dengan apa jua cara sekali pun demi alif, ba dan ta. Pihak-pihak yang berkemampuan di luar sana, khususnya pihak kerajaan sendiri, sepatutnya menyalurkan bantuan terbaik kepada AIDC yang selama ini cukup membantu memulihkan sokongan rakyat seperti kami kepada BN dan UMNO sendiri.

Selamatkan AIDC demi Agama, Bangsa dan Tanah Air!!



PENGUMUMAN PENTING : SENARAI BLOGGER SAHUT KEMPEN SELAMATKAN AIDC !!!

Selamatkan AIDC
RAMAI BLOGGER TELAH SERTAI KEMPEN INI SEPERTI :
SATU LAGI PERTAMBAHAN WARGA BPN BERNAMA PEJUANG MAYA @
SILA ADD DALAM LIST BLOG ANDA...
kenapa AIDC perlu diselamatkan dan penting kepada perjuangan membela Agama Bangsa Tanah Air ini ?
Baca tulisan berikut :
1.Youtube AIDC adalah youtube pro-kerajaan yg paling ramai dikunjungi.

2.Sejak April 18, 2008 sehingga kini sebanyak 2,911,798 kali video AIDC diview oleh penonoton. Angka ini tidak dpt dicapai oleh video2 pro kerajaan melainkan AIDC sahaja.

3.Dengan subcribers seramai 570 orang ini telah mmbuatkan video ini terus sampai ke masyarakat kampung yg ada capaian internet. Ini telah membuatkan masyarakat terbuka pintu mata dan hati sehingga masyarakat mengetahui kebenaran yg sejelas2nya.

4.Dengan mencapai lebih kurang 654 video tentang pendedahan siapakah sebenarnya Anwar Ibrahim telah menyebabkan Malaysia terselamat kerana rakyat telah berubah undi utk tidak sokong PKR yg diterajui Anwar.

5.Melalui video ini, rakyat yang menganggap kes liwat Anwar sebagai FITNAH telah mengubah paradigma tersebut kepada Anwar HAKIKATNYA seorang Peliwat. Bahaya untuk negara Islam.

Melihat kepada fakta di atas, rela kah kita AIDC terus mati? terus terkubur? terus hancur? Ayuh semua rakyat Malaysia yg cintakan kebenaran mari sama2 kita bantu AIDC melalui pelbagai usaha !!!!


Panglima perang cyber

0 ulasan:





Arkit blog